Advertisement

דנה ויס : דנה ויס - ויקיפדיה / בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות.

דנה ויס : דנה ויס - ויקיפדיה / בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות.. בריאיון במהדורה ראשונה דנה ויס שמחה על שסוף סוף נכנסת לבית הלבן אישה אמיתית. מדהים איך דנה ויס גרמה ל50+ תגובות תוך 3 דקות. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, מתנצלת בפני בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לאחר שכינתה אותו ״ילד קקות״. בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות. העיתונאית ומגישת חדשות 12 דנה ויס הודיעה היום (שלישי) כי תגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו, בעקבות ציוץ שהעלה בעמוד הטוויטר שלו בו לעג לכישוריה העיתונאיים.

בעודה משבחת את ערכיה של קמלה האריס, ביטלה את כל הנשים האחרות שעובדות בבית הלבן, או כמו שהיא מכנה אותן ברביות על עקבים. דנה ויס מגיעה להרצות ביד לבנים, חברת הכנסת עליזה לביא מגיעה להרצות על הבר וההצגה משהו טוב בכיכובה של ליה קניג מגיעה למשכן, כל פעילויות השבוע ברעננה. משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. ויס גידפה את יאיר נתניהו במילות גנאי בעקבות הגעתו באיחור למטוס ראש הממשלה. אתה מבין שזה מקצוע, שזה ריצה למרחקים ארוכים.

באופן חד פעמי: דנה ויס תחליף את אייל ברקוביץ' - Alkamel Hebrew
באופן חד פעמי: דנה ויס תחליף את אייל ברקוביץ' - Alkamel Hebrew from ww.alkamelnews.com
המתקפות מצד אנשי תקשורת על משפחת נתניהו נמשכות והפעם הייתה זו כתבת חברת 'החדשות', דנה ויס, אשר נתפסה כשהיא מכנה את יאיר נתניהו בשמות וביניהם ילד קקות בסרטון אותו. הריאיון עם ראש העיר לוד שהביא להודעת גינוי של השבכ דנה ויס | 22:43. ויס גידפה את יאיר נתניהו במילות גנאי בעקבות הגעתו באיחור למטוס ראש הממשלה. חברת חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס, הפרשנית המדינית של חברת החדשות ומגישת חדשות סוף השבוע, הודיעו כי בכוונתן להגיש תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. פדיחה של דנה וייס שכחה את שם עמיתתה לעבודה. משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. קרא הכל על דנה ויס באתר גלובס: מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2?

שימו לב לתגובות באינסטגרם למשל לעניין האבטחה של דנה ויס.

בעודה משבחת את ערכיה של קמלה האריס, ביטלה את כל הנשים האחרות שעובדות בבית הלבן, או כמו שהיא מכנה אותן ברביות על עקבים. דנה ויס (נולדה ב־1969) היא עיתונאית ישראלית. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, מתנצלת בפני בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לאחר שכינתה אותו ״ילד קקות״. מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? 1 year ago1 year ago. מישהו יודע איך דנה וייס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? אנחנו צריכים לזכור שאנחנו משרתי ציבור. קרא הכל על דנה ויס באתר גלובס: דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות. אתה מבין שזה מקצוע, שזה ריצה למרחקים ארוכים. 27 ответов 5 ретвитов 137 отметок «нравится». אלה גם אותם ערוצים ואותן תוכניות שינהלו דיון חמור סבר על אובדן. לא תמיד אנחנו מצליחים, אבל זה מה שאנחנו מנסים לעשות. ~ על התקשורת, אוגוסט 2012.

דנה ויס (נולדה ב־1969) היא עיתונאית ישראלית. שוב פעם דנה ויס משקרת ומביאה הפוך ממה שבדיוק הצהירו במסיבת עיתונאים? האפס הילד האוט., סיננה ויס תוך כדי צילום, כשהיא מוסיפה עוד מילות. דנה ויס מגיעה להרצות ביד לבנים, חברת הכנסת עליזה לביא מגיעה להרצות על הבר וההצגה משהו טוב בכיכובה של ליה קניג מגיעה למשכן, כל פעילויות השבוע ברעננה. שימו לב לתגובות באינסטגרם למשל לעניין האבטחה של דנה ויס.

הרהורים - דנה יוגה
הרהורים - דנה יוגה from danayoga.co.il
ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיב לדבריה של העיתונאית דנה ויס, שגידפה את בנו, יאיר, ואמר כי מדובר בהמשך להתנהלות של התקשורת נגדו. בעת צילום הסרטון אמרה ויס על נתניהו הבן ״איזה אפס הילד קקות הזה״. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, גידפה את יאיר נתניהו בסרטון בו תיעדה אותו עולה על מטוס ראש הממשלה שהמריא הלילה לוועידת איפאק בארהב. אנחנו צריכים לזכור שאנחנו משרתי ציבור. המתקפות מצד אנשי תקשורת על משפחת נתניהו נמשכות והפעם הייתה זו כתבת חברת 'החדשות', דנה ויס, אשר נתפסה כשהיא מכנה את יאיר נתניהו בשמות וביניהם ילד קקות בסרטון אותו. אתה מבין שזה מקצוע, שזה ריצה למרחקים ארוכים. האפס הילד האוט., סיננה ויס תוך כדי צילום, כשהיא מוסיפה עוד מילות. Channel 2 news chief political analyst, anchor saturday night.

התביעה של ויס וחדשות 12 מגיעה.

מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? האפס הילד האוט., סיננה ויס תוך כדי צילום, כשהיא מוסיפה עוד מילות. משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. לא תמיד אנחנו מצליחים, אבל זה מה שאנחנו מנסים לעשות. ~ על התקשורת, אוגוסט 2012. בעודה משבחת את ערכיה של קמלה האריס, ביטלה את כל הנשים האחרות שעובדות בבית הלבן, או כמו שהיא מכנה אותן ברביות על עקבים. אנחנו צריכים לזכור שאנחנו משרתי ציבור. זוהי עוד הקצנה בתרבות התקינות הפוליטית, שמתחברת היטב להשוואה המבעיתה שעשתה כריסטיאן אמנפור בין אירועי ליל הבדולח לכהונת טראמפ. 27 ответов 5 ретвитов 137 отметок «нравится». דנה ויס (נולדה ב־1969) היא עיתונאית ישראלית. דנה ויס ומרדכי גילת הם לא היחידים שנכשלו במבחן הזה באופן אישי, וגם כלי התקשורת המעסיקים אותם כבר לא טורחים להציג אפילו מראית עין של אובייקטיביות. דנה ויס התחלחלה למשמע דבריו של אביגדור ליברמן על המוח היהודי. החשוד איים על ויס בשבת, בעקבות דברים שאמרה במהלך השידורים האחרונים והוסיף שעוד באותו יום הוא מתכוון לפגוע. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for דנה ויס.

דנה ויס (נולדה ב־1969) היא עיתונאית ישראלית. הותר לפרסום כי הלילה (שני) נעצר חשוד בהטרדה ואיומים על מגישת חדשות השבת של חדשות 12, דנה ויס. ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיב לדבריה של העיתונאית דנה ויס, שגידפה את בנו, יאיר, ואמר כי מדובר בהמשך להתנהלות של התקשורת נגדו. דנה ויס התחלחלה למשמע דבריו של אביגדור ליברמן על המוח היהודי. המתקפות מצד אנשי תקשורת על משפחת נתניהו נמשכות והפעם הייתה זו כתבת חברת 'החדשות', דנה ויס, אשר נתפסה כשהיא מכנה את יאיר נתניהו בשמות וביניהם ילד קקות בסרטון אותו.

הבחירות בארה"ב: צעד גדול לאנושות, צעד אחורה לדנה ויס ...
הבחירות בארה"ב: צעד גדול לאנושות, צעד אחורה לדנה ויס ... from img.wcdn.co.il
1 year ago1 year ago. משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. הריאיון עם ראש העיר לוד שהביא להודעת גינוי של השבכ דנה ויס | 22:43. דנה ויס ומרדכי גילת הם לא היחידים שנכשלו במבחן הזה באופן אישי, וגם כלי התקשורת המעסיקים אותם כבר לא טורחים להציג אפילו מראית עין של אובייקטיביות. בכירים בליכוד מותחים ביקורת חריפה על נתניה… mivzaklive פורסם לפני 3 ימים אנשי תקשורת, דנה ויס 0 1. מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? בעת צילום הסרטון אמרה ויס על נתניהו הבן ״איזה אפס הילד קקות הזה״. אנחנו צריכים לזכור שאנחנו משרתי ציבור.

דנה ויס עושה בושות בחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות.

מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות. משמשת כפרשנית המדינית ומגישת חדשות סוף השבוע בחברת החדשות. בעבר הגישה את התוכנית פגוש את העיתונות. הכתבת המדינית של חדשות 12, דנה ויס, מתנצלת בפני בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לאחר שכינתה אותו ״ילד קקות״. המשמעות האמיתית של פמיניזם היא לתת חופש בחירה לבן/בת הזוג. דנה ויס התחלחלה למשמע דבריו של אביגדור ליברמן על המוח היהודי. קרא הכל על דנה ויס באתר גלובס: דנה ויס מגיעה להרצות ביד לבנים, חברת הכנסת עליזה לביא מגיעה להרצות על הבר וההצגה משהו טוב בכיכובה של ליה קניג מגיעה למשכן, כל פעילויות השבוע ברעננה. זוהי עוד הקצנה בתרבות התקינות הפוליטית, שמתחברת היטב להשוואה המבעיתה שעשתה כריסטיאן אמנפור בין אירועי ליל הבדולח לכהונת טראמפ. 12.721 lượt thích · 187 người đang nói về điều này. מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? המתקפות מצד אנשי תקשורת על משפחת נתניהו נמשכות והפעם הייתה זו כתבת חברת 'החדשות', דנה ויס, אשר נתפסה כשהיא מכנה את יאיר נתניהו בשמות וביניהם ילד קקות בסרטון אותו. פדיחה של דנה וייס שכחה את שם עמיתתה לעבודה.

Posting Komentar

0 Komentar